Tuesday, November 10, 2009

Kek Cekelet

Tadi gi beli kek cekelet nie,sebelom nie pun dh pernah beli dah...bab sedap sangat so beli la lagi ehehehe.Kek nie harga dia RM 12 murahkan....wiuuu mmg padatla,kek nie kwn yg jual...beli kat Leisure Mall cheras...kek cekelet mashmelow,kalau korang makan mmg x ingat dunia beb,mYa rasanya..dah 6 kali beli kek nie hahahaha....ada macam² perisa,tpi yg paling mYa suka sure la perisa cekelet...sekali beli 2 bijik terus,kan apa kat umah nie banyak hantu cekelet....kadang² tu xdan nak tgk lama lam peti sejuk tu,kompom tggal suku jerk xpun tggl bekas jerk wawawa....igt kalau abis nie nak beli perisa orange pulak lah....tgk mcm sedap jerk,nanti kalau mYa beli mYa show kat sini ok hehehe jgn jales tau.....


2 comments:

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. said...

wuuu..kata diet

mYa C|-|0m3L said...

wiuuuu hahaha mmg tgh diet..tpi bila terpandang kek nie xleh nak kontrol la adri,so rembat jerk la ngeee....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...